RegioJet se bude profilovat jako poskytovatel všestranné mobility – včetně nabídek zájezdů a letenek
V úterý 30. 5. 2017 začala letní kampaň RegioJet a portálu dovolena.cz od STUDENT AGENCY. Kousek dovolenkové atmosféry zažili již dnes cestující RegioJetu ve spoji RJ1009 s odjezdem z Prahy hl. n. v 13.44 na trase Praha-Ostrava. Na 3. nástupišti, odkud vlak odjížděl, byl již více než půl hodinu před odjezdem plážový bar s drinky a stevardi a stevardky v plážovém oděvu nabízeli cestujícím osvěžující nápoje zdarma. V nabídce byly nealkoholické verze koktejlů ananasová Pina Colada, Mango Tropical Dream a třešňové Mai-Tai.
Následně v průběhu cesty spoje RJ 1009 z Prahy na Ostravsko obsluhovali cestující přímo na palubě vlaku také stevardi v plážovém oděvu a v plavkách a nabízeli cestujícím mimo jiné také různé propagační předměty spojené s dovolenkovou tématikou – jako jsou například květinové havajské věnce a další.
Celá akce probíhá na zahájení společné kampaně portálu dovolena.cz a dopravce RegioJet. Ten se bude více profilovat jako poskytovatel všestranné mobility – včetně nabídky zájezdů a letenek. Dovolena.cz naopak hodlá oslovit 16 milionů klientů, kteří služeb vlaků a autobusů RegioJet ročně využívají.
Součástí kampaně jsou i dovolenkové polepy přímo ve vlacích RegioJet, jednotlivá kupé ozdobily plážové motivy i podmořský svět. Unikátním doplňkem celé kampaně je pak lokomotiva s reklamním polepem.
RegioJet má také první lokomotivu s reklamním polepem – právě s dovolenkovými motivy
Unikátně zbarvená lokomotiva nese letní motivy prodejce zájezdů dovolena.cz, jako jsou plážová taška, klobouk nebo plážové boty. S mottem Mám dovolenou je na ní v dovolenkovém oděvu a s potápěčskými brýlemi i majitel Holdingu STUDENT AGENCY Radim Jančura, který se do kampaně osobně zapojil. Cílem kampaně je, aby všichni, kteří takto polepenou lokomotivu uvidí, pomysleli na to, jak báječné je být na prosluněné pláži a užívat si dovolenkových radovánek.
Lokomotivu s reklamním polepem vysílá železniční dopravce RegioJet na koleje poprvé ve své historii – a to od zahájení provozu v roce 2011. Lokomotiva bude obsluhovat zejména trasu Praha-Brno-Břeclav-Bratislava.
Kromě toho, že se jedná o historicky první lokomotivu RegioJet s reklamním polepem, tak je tento reklamní polep součástí nové strategie dopravce RegioJet a prodejce zájezdů dovolena.cz patřícího do skupiny STUDENT AGENCY. Ten se bude od nynějška více spojovat také se značkou RegioJet - a to s ohledem na 16 milionů zákazníků, kteří využívají vlakové a dnes i autobusové spoje RegioJet a s mateřskou značkou STUDENT AGENCY se de facto vůbec nemusí dostat vůbec do kontaktu. Roste počet nových zákazníků, kteří si RegioJet se STUDENT AGENCY nemusí automaticky spojit, protože ani dříve se se značkou STUDENT AGENCY nikdy neměli šanci potkat a přímo se stali zákazníky vlaků či autobusů RegioJet.
Nová strategie - zájezdy a letenky od RegioJetu
RegioJet také začne na svém portálu aktivně nabízet od konce května zákazníkům zájezdy dovolena.cz od RegioJetu stejně jako i letenky od RegioJetu. Tím se bude RegioJet profilovat jako univerzální dopravní a cestovní agentura, která by měla uspokojit u zákazníka jak volnočasové, tak i „pravidelné“ dopravní a cestovatelské potřeby - od vlaků, autobusů, přes dovolenkové cestování a letenky.
Paralelně s tím poběží samozřejmě komunikace směrem k zákazníkům pod značkou STUDENT AGENCY, ale silné propojení se značkou RegioJet dá možnost oslovit úplně nové zákazníky (také třeba na Slovensku), kteří za posledních 5 let začali využívat služby spojů RegioJet.