RegioJet mezitím začal provozovat regionální spoje také na Slovensku, kde 4. března vyjely žluté vlaky na trasu Bratislava – Dunajská Streda – Komárno. Ty rovněž okamžitě získaly oblibu cestujících a denně jich přepraví více než 4 tis. (dřívější dopravce ZSSK přepravoval podle informací zveřejněných v tisku denně přibližně 1900 cestujících). Regionální vlaky RegioJet na Slovensku přitom ukazují, jakou kvalitu mohly již dávno získat kraje v České republice, a to za výhodnější ceny bez nutnosti realizace investičních programů na obnovu kolejových vozidel dotovaných státem a bez dlouhého čekání na moderní vlaky a lepší služby. Celková příprava spuštění provozu na Slovensku přitom trvala pouhých 15 měsíců od podpisu smluv.
Do dálkové dopravy přinesly vlaky IC RegioJet následující novinky a zlepšení pro zákazníky:
-
služby po cestující na palubě zdarma – káva, voda, čaj a denní tisk pro všechny cestující bez rozdílu
-
připojení k internetu ve vlaku zdarma
-
pohodlí při cestování s garancí místa bez nutnosti příplatku za místenku, cestování prostornějším prostředí odpovídající částečně konfigurací první třídy
-
palubní personál ve stylu letecké dopravy poskytující servis všem cestujícím v každém voze bez rozdílu
-
moderní cenovou politiku, jednoduchost tarifů a snížení cen pro cestování na železnici
Nedávno provedený průzkum spokojenosti ukázal, že koncept RegioJetu velmi pozitivně hodnotí i zákazníci, kteří známkou výborně hodnotili například čistotu vlaku, poskytované služby i přístup palubního personálu. Produkt IC RegioJet se stal inspirací i pro další dopravce ať už v České republice nebo v zahraničí. V dalších měsících letošního roku chystá RegioJet další rozvoj svých služeb. Nejprve ještě během jarních měsíců uvede do provozu další vozy, které umožní reagovat na extrémně vysokou poptávku a rozšíří kapacitu nabízených spojů. Současně nasadí na ranní vytížené vlaky z Ostravska a odpolední ve směru z Prahy vozy – tzv. internetové kavárny na kolejích. V nich budou moci cestující využít k pohodlnější práci či studiu prostředí s větším pracovním stolem a dalším vybavením.
Další rozvoj nabídky služeb chystá RegioJet v oblasti palubního občerstvení, které si například v podobě sushi a čerstvých salátů získalo rovněž velkou oblibu u cestujících (RegioJet denně například na palubách svých spojů prodá cca 50 – 60 porcí sushi) Do konce roku RegioJet chystá ještě další novinky týkající se interiéru svých vozů a také například uvedení nové špičkové technologie v oblasti připojení k internetu. Tyto a další novinky bude RegioJet představovat postupně během následujících měsíců.