RegioJet hodlá komunikaci přes Facebook dále rozvíjet, chystá se fanouškům nabídnout speciální akce jako prvním.
Snažíme se ho mít jako nástroj aktivní komunikace s fanoušky, zájemci o dopravu, komunitou, zákazníky a všemi, co se nějak zajímají o RegioJet.
Profil na Facebooku nám pomáhá také v mimořádnostech - například během minulého pátku, kdy
došlo k výluce provozu na tras Kolín – Praha, jsme využili právě Facebook jako jednu
z cest rychlého on-line informování našich zákazníků.
Cestující jsou zvyklí si napsat i o aktuální informace a vědí, že získají
odpověď ve velmi krátkém čase.
Kombinujeme tak fanouškovskou stránku s aktivními informacemi pro zákazníka.
Kromě Facebooku má RegioJet aktivní profil také na twitter a google+
Ještě na začátek léta se chystáme Facebook využít i na speciální nabídky, kdy právě fanoušky
na Facebooku budeme jako první informovat o speciálních cenových nabídkách. Adresa profilu na
Facebooku se také objeví na směrových tabulích našich vlaků a je uvedena i na dalších informačních
nástrojích RegioJet.