18.06.2012, archiv
V průběhu tohoto víkendu překročil počet fanoušků profilu RegioJet na Facebooku magickou hranici 20 000. Profil vznikl ještě v době tzv. Žlutého jara – prezentačních jízd vlaků Desiro RegioJet v několika krajích na jaře 2010 a dříve se jmenoval Ostře sledované žluté vlaky. Od jara letošního roku se podařilo profil přejmenovat na RegioJet, s tím, že Facebook je pro RegioJet i další značky skupiny Student Agency velmi důležitý.
 

RegioJet hodlá komunikaci přes Facebook dále rozvíjet, chystá se fanouškům nabídnout speciální akce jako prvním.

 

Snažíme se ho mít jako nástroj aktivní komunikace s fanoušky, zájemci o dopravu, komunitou, zákazníky a všemi, co se nějak zajímají o RegioJet.


Profil na Facebooku nám pomáhá také v mimořádnostech - například během minulého pátku, kdy došlo k výluce provozu na tras Kolín – Praha, jsme využili právě Facebook jako jednu z cest rychlého on-line informování našich zákazníků.

 

Cestující jsou zvyklí si napsat i o aktuální informace a vědí, že získají odpověď ve velmi krátkém čase.
Kombinujeme tak fanouškovskou stránku s aktivními informacemi pro zákazníka.

 

Kromě Facebooku má RegioJet aktivní profil také na twitter a google+


Ještě na začátek léta se chystáme Facebook využít i na speciální nabídky, kdy právě fanoušky na Facebooku budeme jako první informovat o speciálních cenových nabídkách. Adresa profilu na Facebooku se také objeví na směrových tabulích našich vlaků a je uvedena i na dalších informačních nástrojích RegioJet.