„Pro Valentýn jsou typické aktivity ve dvou - včetně cestování,“ říká Ivana Kašická, ředitelka autobusové dopravy Student Agency. „U části regionu se toto období kryje s jarními prázdninami. Doporučujeme proto vyjet žlutými autobusy na zajímavý výlet do evropských měst, kde je i v zimě co vidět či navštívit a současně i možné využít například ještě předjarních slev k zajímavým nákupům,“ podotýká.
Hromadné jízdenky pro dvě osoby je možné zakoupit od prvního do čtrnáctého února. Jízdenky platí pro odjezdy mezi prvním a osmadvacátým únorem. „Akční nabídka se vztahuje jen na zpáteční jízdenky s návratem do deseti dnů,“ připomíná Ivana Kašická s tím, že je možné je zakoupit jen na pevně stanovené datum odjezdu nebo příjezdu a nejdou stornovat ani přerezervovat. Nabídku navíc nelze kombinovat s ostatními slevami. „Lidé by neměli s výběrem otálet, počet míst ve spojích je omezen,“ dodává.
Přehled cílových měst a cen najdětě, prosím, na následujícím odkazu:
http://jizdenky.studentagency.cz/cs/akcni-nabidky/podstranky-akcni-nabidky/akce-mezinarodni-linky-valentyn-2013.html
Další destinace, do kterých lze zakoupit jízdenky v akci:
Mnichov - letiště, Magdeburg, Norimberk - letiště, Frankfurt - letiště, Würzburg, St. Gallen, Helsingborg, Göteborg, Halmstad, Varberg, Venlo, Utrecht, Padova, Bologna, Florencie, Linz, Bolzano, Trento, Verona, Janov, Vídeň – letiště.
Jízdenky je možno zakoupit online, na prodejních místech Student Agency nebo u smluvních partnerů.
Autobusy Student Agency cestovalo v roce 2012 na pravidelných linkách 5 milionů cestujících
Pět milionů cestujících oproti 4,5 milionu v roce 2011 přepravily žluté autobusy Student Agency na pravidelných vnitrostátních a mezinárodních linkách v roce 2012. V meziročním srovnání tak počet cestujících využívající služeb pravidelných linek Student Agency rostl dohromady o více než devět procent (9%), podle vnitrostátního a mezinárodního rozdělení následovně:
Vnitrostátní doprava Mezinárodní doprava
Rok 2011 3,87 mil. 0,7 mil.
Rok 2012 4,09 mil. 0,91 mil.
Meziroční nárůst 8% 11,65 %
Z linek, které byly provozovány po celou dobu v letech 2011 i 2012, vykázaly největší
meziroční přírůstek cestujících linky: Brno – Ostrava (nárůst na čtyřnásobek), Praha – Český
Krumlov (nárůst o 34%) a Praha – Karlovy Vary – Cheb (nárůst o 2,8%). Stejnou popularitu, jako
v roce 2011, si zachovala linka Praha – Plzeň, kde autobusy Student Agency využilo přibližně
0,78 mil. cestujících. Na lince Praha – Brno cestovalo v roce 2012 více než jeden milion
cestujících, což je o 6,8 procenta více než v roce 2011. Nárůst o 17% byl zaznamenán i na
lince z Prahy do Liberce a to díky nasazení autobusů s konceptem Fun and Relax. Úspěšná je i
linka Olomouc - Zlín, která navazuje na vlaky RegioJet.