Za celý rok 2011 pak skupina Student Agency zatím dle konzervativních odhadů plánuje obrat ve výši 5,5 mld. Kč – o miliardu více než v roce 2010.
Na tomto růstu obratu se přitom ve většinové míře podílel prodej zájezdů a dovolených pod značkou dovolena.cz. Ta se za rok svého fungování vyšvihla na přední místa na trhu. Posílily i další aktivity v rámci Student Agency – prodej letenek či autobusová doprava. Student Agency je přitom největším prodejcem letenek na českém trhu i největším provozovatelem dálkových autobusových linek.
Současně během prvního pololetí vzrostl počet zaměstnanců v rámci skupiny Student Agency, a to přibližně o 30 % na 1300 zaměstnanců. Na růstu počtu zaměstnanců se podílela rovněž dovolena.cz a současně nábor nových zaměstnanců pro vlakového dopravce RegioJet. Ten startuje v září a již nyní podepsal pracovní smlouvy s více než 100 zaměstnanci na pozicích palubního personálu, strojvedoucích, prodejců jízdenek či dispečersko-řídícího aparátu.
V prvním pololetí 2011 dosáhla skupina Student Agency obrat ve výši 2,85 mld. Kč a počet zaměstnanců vzrostl o cca 30 %.
Vedle růstu obratu a počtu zaměstnanců zaznamenala skupina Student Agency v letošním roce následující změny, které pozitivně ovlivnily její podnikání:
Dovolena.cz
-
Za první pololetí počet odbavených klientů činil 36 tisíc. Celkový meziroční nárůst pak dosáhl cca 312 % s tím, že dovolena.cz zaměstnala více než stovku nových prodejců a otevřela nové prostory pro telefonický prodej zájezdů v Brně. Ještě do konce roku vstoupí dovolena.cz na slovenský trh.
Letenky
-
Student Agency zahájila spolupráci s mezinárodním rezervačním systémem Galileo a současně uvedla na trh ve spolupráci s Holidays Czech Airlines letenky do Dublinu a přímořských destinací za exkluzivně nejnižší ceny na trhu. Současně zákazníkům začala jako první nabízet parkování na letišti zdarma.
Autobusy Student Agency express
-
Minulý týden uvedla společnost do provozu na pravidelných linkách flotilu nejluxusnějších autobusů v Evropě, které dále posouvají standard cestování ve vnitrostátní autobusové dopravě a na lince Praha – Brno. Cestující mohou využívat například individuální monitory v sedačkách, zesílené připojení k wifi a další nabídku služeb.