15.06.2011, archiv
Spolupráce Slevomatu a Student Agency s nabídkou seriózních letenek za zlevněnou cenu pokračuje. Student Agency, největší prodejce letenek v ČR, tentokrát přes Slevomat - lídra slevových portálů dává do prodeje dvacet zpátečních letenek Praha – Malta – Praha za konečnou cenu 4490 Kč včetně všech poplatků. Běžná cena letenek na Maltu se s odletem z Prahy pohybuje přibližně na úrovni 7- 10 tisíc Kč.
 

Jedná se o letenky s cestou v následujícím termínu:

20 letenek Praha – Malta – Praha s odletem 26. 6. a návratem 3. 7.

Odlet z Prahy je v 05:55 hodin, odlet z Malty pak v 02:25 hodin. Lety jsou operovány maltským národním dopravcem Air Malta.

 

Spolupráce bude pokračovat v létě nabídkou výhodných letenek do dalších atraktivních destinací.

  

Prodej začne již o půlnoci ve čtvrtek (v noci ze středy na čtvrtek) a potrvá do pondělí 20. 6. Platba probíhá výhradně platební kartou přes portál Slevomat. Cestující uvede při nákupu své jméno a příjmení a se zakoupeným voucherem společně se jménem a osobním identifikačním dokladem se prokáže na v kanceláři Student Agency, kde mu bude vystavena letenka. Cestující uvede při nákupu své jméno a příjmení a se zakoupeným voucherem společně se jménem a osobním identifikačním dokladem se prokáže na odbavovací přepážce letiště Praha Ruzyně.

 

Slevomat jako lídr slevových portálů na českém trhu touto nabídkou významně rozšiřuje své aktivity v oblasti cestovních služeb a přichází se seriózní nabídkou ultralevých letů. Student Agency jako největší prodejce letenek jako první boří doposud zažité zvyklosti fungování trhu s letenkami a ukazuje, že letenky jako komodita jsou také vhodným produktem pro prodej prostřednictvím slevových portálů.

 

V průběhu léta plánuje Student Agency a Slevomat opakovaně přicházet s nabídkou letenek a cestovních balíčků za atraktivní ceny a mít pro zákazníky neustále nabídku atraktivních destinací za levné ceny.

 

Slevomat úspěšně vstoupil do druhého roku svého provozu a k této příležitosti připravil pro více než dva tisíce svých věrných zákazníků oslavu narozenin, kde se mimo jiné slaví i více než 400 ušetřených milionů a překročení hranice 130 tisíc fanoušků na Facebooku.