„ Přicházíme s další kreativní kampaní, kterou chceme oslovit naše zákazníky, kteří mohou za získání fotografie získat za hubičku letenku z Prahy do celého světa – ať už se svým milovaným protějškem nebo jen tak sami či s dalšími přáteli. Nabízíme nejlevnější letenky do celého světa a nyní všichni, co zašlou fotografii, získají ještě další slevu“, říká Lenka Němcová, obchodní ředitelka prodeje letenek skupiny Student Agency.
Ze zaslaných fotografií vybere porota 7 šťastných finalistů a veřejnost pak bude prostřednictvím internetu Student Agency, mediálního partnera Deník a Letiště Praha mít možnost hlasovat pro vítězný pár. Hlasování bude probíhat až do 6. března a ten pár, který dostane nejvíce hlasů, pak získá hlavní cenu – svatbu na Letišti Praha a letenky na svatební cestu do Dubaje od luxusní letecké společnosti Emirates. Samotná svatba přitom proběhne přímo v odletové hale Terminálu 2 pražského ruzyňského letiště. Ostatní finálové páry získají certifikát na autobusové jízdenky Student Agency express po Evropě, všichni, kdo zašlou fotografii pak kód na slevu na nákup letenky v období od Valentýna do konce února
Valentýnský autobus s otisky rtů stevardek a Radima Jančury
Podobně, jako při velmi úspěšné podzimní kampani na exotiku, kdy se stevardky a stevardi autobusových spojů Student Agency express svlékli do plavek a exotických oblečků a přímo na palubě autobusů obsluhovali zákazníky v plážovém oděvu, i v případě valentýnské kampaně jde Student Agency neotřelou cestou zapojení svého palubního personálu a vedení firmy.
Na Svatého Valentýna, 14. února 2011 v 11.00 hodin, přistaví v Praze na Florenci společnost Valentýnský autobus, který bude polepen nejen fotografiemi vybraných sedmi finalistů, ale také otisky rtů stevardek autobusových spojů Student Agency express, ale i Radima Jančury a Lenky Němcové, ředitelky letenkového byznysu Student Agency. Stevardky pak budou na všech linkách Student Agency express na Svatého Valentýna rozdávat cestujícím Valentýnská přání – pohlednice, které mohou cestující využít k láskyplnému přání pro své blízké. V 11.30 pak autobus vyrazí na pravidelné lince z Prahy do Brna s příjezdem do Brna na AN Grand ve 14.00 hodin.
V logu celé kampaně, kterým je valentýnské srdce, jsou dva otisky rtů – Radima Jančury, majitele Student Agency a Lenky Němcové, obchodní ředitelky prodeje letenek. I toto logo bude umístěno na autobuse a všech propagačních materiálech.
Student Agency jde ve svých kampaních vždy kreativní neotřelou cestou, pro niž hledá inspiraci i v zahraničí u společností, které vyznávají podobné firemní hodnoty. Těmi jsou otevřenost, úsměv, kreativita a především orientace na prvotřídní služby pro zákazníka.
Link na ocenění na stránkách Student Agency
http://www.studentagency.cz/letenky/specialni-akce/nejzamilovanejsi-par-roku/index.html