31.05.2011, archiv
Ve středu 1. června se na trhu internetových prodejců zájezdů v České republice objeví nový portál dovolena.centrum.cz. Jeho nabídka bude identického rozsahu, jako je nabídka portálu dovolena.cz. Zákazníkům se tak nabídne další možnost nákupu zájezdů přes internet, kdy budou moci porovnávat a nakupovat z nejširší nabídky zájezdů německých, rakouských a českých cestovních kanceláří na jednom místě.
 

Centrum Holdings a Student Agency uzavřely smlouvu o spolupráci, kdy Centrum Holdings nabídne v rámci svých internetových portálů nově prodej zájezdů využívající právě aplikaci a data dovolena.cz. Do budoucna doplní nabídku zájezdů také prodej letenek, jízdenek a dalších produktů dostupných on-line.

 

Nejedná se přitom o produkt inzertní spolupráce s možností umístit inzertní nabídky cestovních kanceláří, ale o překlopení celé nabídky dovolena.cz do portfolia portálů Centrum Holdings. Klienti tak nejsou odkázáni v nabídce na úspěšnost obchodních jednání inzertních manažerů, ale mají vždy k dispozici až 100 milionů variant zájezdů, mezi kterými mohou porovnávat nejlepší ceny.

 

Pavel Vopařil, ředitel komerční divize Centrum Holdings, k zahájení spolupráce mezi dovolena.cz a Centrum Holdings poznamenal: „Do spolupráce se Student Agency jsme se rozhodli jít především proto, že chceme našim více než 3 milionům uživatelům zajistit tu nejlepší nabídku zájezdů na trhu. Na rozdíl od naší konkurence jsme zvolili řešení, které není pouhým poskytováním inzertního prostoru cestovním kancelářím. Kromě široké nabídky zájezdů poskytuje dovolena.centrum.cz kompletní zákaznický servis, který se o naše zákazníky spolehlivě postará od asistence při výběru konkrétní dovolené až po nastoupení do letadla,“ říká Pavel Vopařil, ředitel komerční divize Centrum Holdings a dodává: „Portál dovolena.centrum.cz budeme propagovat především prostřednictvím začlenění do našich ostatních služeb, zajímavými a praktickými články s dovolenkovou tématikou, ale i standardními inzertními kanály“.

 

Radim Jančura, majitel Student Agency, jejíž je dovolena.cz produktem k tomu dodává: „Přesto, že tomu mnozí nevěřili, za rok fungování se dovolena.cz stala jedním z dvou největších internetových prodejců zájezdů v České republice. Díky spolupráci s Centrum Holdings se do konce roku staneme na trhu absolutní jedničkou.“

 

Portál dovolena.centrum.cz nabídne klientům následující výhody umožňující nejvýhodnější výběr zájezdů:

 
  • Přímé napojení na rezervační systém německých a rakouských cestovních kanceláří a srovnání jejich nabídek a nabídek českých cestovních kanceláří na jednom místě

  • Možnost přímého on-line objednání a platby kartou přes internet

  • Kompletní obslužný a asistenční servis zkušených zájezdových pracovníků Student Agency

  • Široký rozsah bonusových výhod – jako jsou parkování na německých letištích či doprava žlutým autobusem zdarma.

  

Přesně před rokem spustila Student Agency pod značkou dovolena.cz internetový prodej zájezdů pro klienty v České republice. Radim Jančura si tehdy předsevzal stát se postupně leaderem na trhu, naučit Čechy masivně jezdit s německými cestovními kancelářemi a doplnit portfolio Student Agency o další úspěšnou divizi svého podnikání. Za rok své existence se dovolena.cz může pochlubit následujícími výsledky:

 
  • Počet zatím obsloužených klientů: téměř 60 tisíc

  • Dosavadní obrat přibližně 750 milionů Kč s tím, že za rok 2011 vykáže dovolena.cz obrat vyšší než 1 miliarda Kč při ziskovém rozpočtu umožňujícím další výhody pro klienty

  • Podíl německých cestovních kanceláří na prodaných zájezdech přibližně 65 %

  • Návštěvnost internetových stránek již dosahuje takových hodnot, že se dovolena.cz se stala jedním z leadrů prodeje zájezdů na českém trhu. Aktuální podíl na trhu internetových prodejců zájezdů (bez započtení CK) činí cca 33 %.

 

Dovolena.cz současně dokázala naučit Čechy masivně cestovat s německými cestovními kancelářemi a učinila pro ně z české klientely zajímavý segment trhu. Podíl zájezdů německých cestovních kanceláří prodaných přes dovolena.cz činil 65 % a v případě exotických dovolených se jednalo o ještě vyšší míru zastoupení. Významnou roli dovolena.cz pro byznys německých cestovních kanceláří potvrzuje například i referenční dopis od přední německé cestovní kanceláře Schauinsland Reisen.

 

 

Další expanzi plánuje dovolena.cz na konec letošního roku – poprvé mimo hranice České republiky. Podobně, jako odstartovala internetový prodej zájezdů v ČR, hodlá do konce roku Student Agency vstoupit i na slovenský trh. I zde má ambice stát se během roku 2012 předním prodejcem zájezdů – s nabídkou atraktivních cen s odlety z letišť na Slovensku, ale také z Vídně či Budapešti.