Řady RegioJetu posilují manažeři údržby a palubního personálu
4. října 2010
Společnost RegioJet, člen skupiny Student Agency, se intenzivně připravuje na zahájení pravidelného provozu dálkových vlaků v roce 2011. Vedle dodávek lokomotiv a výběru dodavatele vozů přicházejí do jeho řad další odborníci, kteří budou mít na starosti konkrétní oblasti spojené se zajištěním provozu. Dvěma novými personálními posilami jsou Peter Bosáček, manažer technické údržby a Markéta Hrmová, manažerka palubního personálu. Oba začínají pracovat na vytvoření a nastavení jednotlivých procesů a následně také na organizování akvizice provozních zaměstnanců.
Peter Bosáček (29 let) nastupuje jako manažer technické údržby. V letech 2003 – 2010 působil jako ředitel vlastní společnosti MAX Cargo zabývající se poradenstvím a servisem v nákladní dopravě a přepravě, koupí, prodejem a pronájmem železničních vozidel. Vedle toho působil v letech 2001 – 2010 jako majitel a jednatel AM Tuning. Tato společnost se zabývala provozování nákladní železniční dopravy a přepravy, poradenstvím a expertní činností v železniční dopravě a také vývojem železničních vozidel.
Ve společnosti RegioJet bude mít Peter Bosáček na starosti zajištění technické údržby vozidel a garanci jejich spolehlivého provozu. Současně bude mít na starosti řízení technického personálu zajišťujícího údržbu kolejových vozidel RegioJet. Současně Peter Bosáček splňuje legislativní požadavky na to, aby se stal tzv. „osobou odborně způsobilou“ pro provoz na území Slovenské republiky. Tam budou spoje RegioJet také několikrát denně zajíždět do stanice Žilina.
Markéta Hrmová (27 let) nastupuje jako manažerka palubního personálu RegioJet. Markéta doposud působila jako koordinátor stevardů autobusových linek Student Agency. Měla na starosti jejich výběr, školení a hodnocení kvality jejich práce. Před příchodem do Student Agency působila Markéta Hrmová ve společnosti Nexos Intl., která provozuje call centrum pro České aerolinie. Před tím pracovala v oblasti zákaznického servisu v Cestovní agentuře Praha, na Pražském hradě a v Botelu Admirál. Markéta začíná připravovat proces výběru palubního personálu RegioJet. Jeho úkolem bude zajistit perfektní palubní servis ve spojích IC RegioJet. Výběr palubního personálu přitom bude podléhat podobným procesům a kritériím, jaká uplatňují přední železniční dopravci v západní Evropě – britská společnost Virgin Trains.
Noví manažeři společnosti RegioJet dále posilují mladý a kreativní tým vznikajícího železničního dopravce. Ten přijde v roce 2011 do České republiky se zcela novou kvalitou služeb v oblasti železniční dopravy poskytující zákazníkovi skvělý servis postavený na hodnotách, jako jsou například otevřenost, kreativita, úsměv pro zákazníka ale také 100% servis a čistota.
Kromě lidí také lokomotivy
Před dvěma týdny dorazily do Česka také další tři lokomotivy italského typového označení E630 z celkem devíti zakoupených společností RegioJet. V úterý 21. září překročily hranice České republiky. Jedná se o lokomotivy vyrobené plzeňskou Škodovkou vycházející z československé typové řady 163.
Lokomotivy zakoupila společnost RegioJet od italského dopravce Ferrovia Nord Milano, který s nimi doposud částečně provozuje osobní dopravu v oblasti Milána (vlaky jezdící pod obchodní značkou LeNord). Poslední tři lokomotivy, které zatím stále zajišťují vozbu osobních vlaků v severní Itálii, dorazí do České republiky do konce letošního roku. Společnost RegioJet s těmito lokomotivami zahájí v roce 2011 pravidelný provoz dálkových vlaků v České republice. Lokomotivy před zahájením provozu v ČR projdou technickými úpravami tak, aby vyhovovaly podmínkám pro provoz v České republice (v síti SŽDC) a současně dojde ke zvýšení jejich rychlosti ze 120 na 140 km/hod.