Asistenční služba TRAVEL ASISTENT MAXI
Společnost Click2Claim zajišťuje kompenzace od leteckých společností na základě evropského nařízení 261/2004, které se vztahuje na odlety a přílety všech dopravců sídlící na území EU. Nařízení se také vztahuje na mimoevropské dopravce, a to v případě, že jejich letadlo odlétá z letiště na území EU. Travel Asistent Maxi je asistenční předplacená služba. Profesionální, okamžitá pomoc cestujícím v případě vzniku problému na letišti, s letem, s refundací letenek či pomoc při omezení v souvislosti s onemocněním Covid-19 a to 24/7. Travel Asistenta si můžete koupit jednoduše v průběhu online rezervace letenek za pouhých 89 Kč/ osoba.
Co získáváte
- 24/7 nonstop asistenční linku
- Zcela unikátní službu Covid Assistance
- Refundation Air Ticket Services (RATS)
- Ověření nároku na finanční kompenzaci zdarma
- Komplexní servis při vymáhání finanční kompenzace
- Právní zastoupení zdarma v případě soudního vymáhání finanční kompenzace
- Službu Claim Baggage
- Cenově nejvýhodnější nabídku při vyřizování kompenzace
Co získáváte díky Covid Assistance?
- Pomoc klientům přímo na mezinárodních letištích
- Aktuální informace a pravidla pro vycestování z ČR
- Součinnost při objednání na PCR testy na předem stanovený čas a co nejblíže bydliště, díky síti smluvních zdravotnických zařízení
Měli jste problém s vaším letem?
ZDARMA vám zajistíme ověření finančního odškodnění ve výši 250 - 600 EUR
Podání žádosti TRAVEL STANDARD
Jak ověřit Váš nárok? Žádost o kompenzaci můžete vyplnit zde:
Dle evropské legislativy* máte v určitých případech nárok na kompenzaci ve výši 250 - 600 EUR, v závislosti na délce letu. Lhůta pro uplatnění nároku kompenzace ze zpožděného nebo zrušeného letu je 6 měsíců od data původního plánovaného data odletu.
Prostřednictvím našeho profesionálního partnera v daném oboru, kterým je společnost Click2Claim, můžete podat žádost o odškodnění. V krátkém čase se dozvíte, zda váš nárok je oprávněný.
Na základě zkušeností, znalostí problematiky a dostupných informací mohou našim klientům vyřídit jejich nárok efektivněji, než by byli v naprosté většině případů schopni sami.
*Při splnění podmínek vyplývajících z Nařízení ES 261/2004, které se vztahuje na odlety a přílety všech dopravců sídlící na území EU. Nařízení se také vztahuje na mimoevropské dopravce, a to v případě, že jejich letadlo odlétá z letiště na území EU.
Příklady z praxe Click2Claim
Paní V. cestovala z Vídně do Bangkoku, její let byl na příletu opožděn o 5 hodin. Paní V. uplatnila nárok a byla jí přiznána kompenzace ve výši 600 EUR.
Pan T. se neúspěšně pokoušel nárokovat kompenzaci za let z Říma do Prahy. Podal žádost o kompenzaci prostřednictvím Click2Claim, a poté dopravce kompenzaci vyplatil.