PRÁVNÍ UPOZORNĚNÍ
Pokud se letecká společnost, která je aktuálně zařazena na seznam Unie, domnívá, že splňuje nezbytné technické požadavky a podmínky stanovené příslušnými mezinárodními bezpečnostními normami, může požádat Komisi o zahájení řízení o jejím vyřazení ze seznamu.
Bylo vynaloženo veškeré úsilí k ověření přesné identity všech leteckých společností zařazených na seznam Unie – konkrétně prostřednictvím uvedení: specifických kódů ICAO přidělených (a jedinečných) pro každou leteckou společnost, státu certifikace a čísla osvědčení leteckého provozovatele (nebo provozní licence). Nicméně v některých případech nebylo možné provést úplné ověření z důvodu naprostého nedostatku informací o některých leteckých společnostech, které mohou operovat na hranici nebo zcela mimo uznávaný mezinárodní letecký režim. Nelze proto vyloučit, že mohou existovat společnosti, které v dobré víře používají stejné obchodní jméno jako letecká společnost uvedená na seznamu Unie.
Nařízení Komise (EU) č. 452/2014 vyžaduje, aby všichni provozovatelé ze třetích zemí měli povolení „Part-TCO“ od Evropské agentury pro bezpečnost letectví (EASA) před provedením jakéhokoli komerčního letu do Unie, z Unie nebo v jejím rámci. EASA a Evropská komise zajišťují, aby seznam letecké bezpečnosti EU a Part-TCO byly úzce koordinovány.
PROHLÁŠENÍ:
Jedinou autentickou verzí seznamu letecké bezpečnosti EU je verze, která je připojena k nejnovějšímu platnému prováděcímu nařízení Komise, kterým se mění nařízení (ES) č. 474/2006, pokud jde o seznam leteckých dopravců, kterým je zakázáno provozování nebo kteří podléhají provozním omezením v rámci Unie, jak je zveřejněna v Úředním věstníku Evropské unie.
Rovnou do e-mailu
Přihlaste se k odběru novinek a žádná výhodná nabídka vám už neuletí!