Jazyk

Ceník služeb vztahujících se k prodeji letenek ve STUDENT AGENCY TRAVEL k.s.

Celková cena letenky se skládá z ceny za letenku, letištních poplatků (letištní poplatky jsou určeny na provoz jednotlivých letišť) a transakčního poplatku (poplatek za vystavení letenky). Cenu letenky určuje letecká společnost, výši letištních poplatků jednotliví provozovatelé letišť a výši transakčních poplatků letecká společnost a prodejce letenek.

⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀

Výše transakčních poplatků (za 1 letenku pro 1 osobu)

Ceník platný od 15. 2. 2023

Ceník
SlužbaPoplatek (CZK)
1. Rezervace a vystavení letenky
a) Pravidelné letecké společnosti
– telefonicky, osobně, e-mailem260–850*
– online, přes internet0–590*
b) Nízkonákladové letecké společnosti
– osobně590
– online, přes internet390
2. Změna a storno
a) Letenky
– změna po zaplacení1 000**
– storno po zaplacení1 000**
– administrativní poplatek za zpracování refundace a vystavení dobropisu v případě plné vratky od letecké společnosti245
b) Cestovní služby (ubytování, pronájem aut, eurovíkendy, parkování na letišti a další)
– změna, storno objednávky500**
– rezervace a vystavení DEX – Dubai Experience550
– storno DEX – Dubai Experience více než 72 hodin před odletem – dospělá osoba245
– storno DEX – Dubai Experience více než 72 hodin před odletem – dítě 2–11 let125
3. Ostatní doplňkové služby
– rezervace konkrétního sedadla v letadle, online odbavení, za zajištění placené služby od letecké společnosti (zavazadla, transfer, přeprava sportovního vybavení, zvířete atd.)400
– zprostředkování parkovacího místa přes společnost ParkAero290
– poplatek za asistenční službu (pro neurgentní poptávky zpracované mimo standardní pracovní dobu, tj. během víkendů, svátků od 08:00–20:00 a v pracovní dny od 18:00–20:00 hodin)590
4. Slevy
Pro majitele karet ISIC, IYTC, ITIC nebo EYCA Student je plný transakční poplatek za vystavení letenky snížen o:
a) V případě rezervace přes online systém (neplatí pro letenky nízkonákladových dopravců)100
b) V případě osobní, telefonické nebo e-mailové rezervace (neplatí pro letenky nízkonákladových dopravců)200
Snížený poplatek u vybraných speciálních cen pro studenty a mládež (neplatí pro letenky nízkonákladových dopravců)590
Poplatky pro děti 0–1 rok (včetně)
– za vystavení a rezervaci letenky300
– za změnu letenky200
– za storno již vystavené letenky200
Poplatky pro děti 2–11 let (včetně)
– za vystavení a rezervaci letenky590*
– za změnu letenky500
– za storno již vystavené letenky500
– administrativní poplatek za zpracování refundace a vystavení dobropisu v případě plné vratky od dodavatele služby125
* částka může být u vybraných nabídek snížena
** k transakčnímu poplatku účtuje další poplatky poskytovatel služby (letecká společnost, půjčovna, hotel, autopůjčovna atd.)
Vybrané transakční poplatky jsou nevratné. Změny jsou vyhrazeny.
Upozorňujeme, že u vybraných letenek je nutná osobní návštěva a předložení dokladu o věku (pas nebo OP).

Storno vystavené letenky a vrácení peněz

1. Ze strany klienta

  • Při zakoupení letenky je klient seznámen se storno podmínkami. Ve vlastním zájmu se prosím informujte na tyto podmínky.

  • Některé tarify letenek (zvláště ty cenově výhodné) mohou mít storno poplatek ve výši ceny letenky.

  • O svém požadavku informujte co nejdříve našeho agenta, který vám letenku vystavoval (nejpozději 24 hodin před odletem).

  • Storno letenky je nutné provést osobně nebo písemně (např. e-mailem). V případě e-mailového požadavku je storno akceptováno až po potvrzení naším agentem. Ve svém vlastním zájmu vždy vyžadujte potvrzení o doručení e-mailu.

  • Na nedoručené e-maily, e-maily zaslané na chybnou adresu nebo telefonické požadavky na storno nebude brán zřetel.

Lhůta pro navrácení peněz závisí na autorizaci částky k vrácení leteckou společností (obvykle cca 1 měsíc, popř. déle).

⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀

2. Ze strany letecké společnosti

  • Letecká společnost má dle přepravních podmínek právo na zrušení letu.

  • Vrácení peněz je možné po dodání originálu letenky a písemné autorizaci letecké společnosti.

  • Zastoupení letecké společnosti se snaží o přednostní vyřízení storna, ale prodejce tuto lhůtu nemůže ovlivnit. Obvyklá doba pro vyřízení je cca 1 měsíc, popř. déle.

Bezprostřední vrácení peněz není z výše uvedených důvodů možné.

⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀

Fakturace

Rozdíly v cenách způsobené změnou kurzu a letištních poplatků do výše 100 Kč po úhradě faktury nevyžadujeme/nevracíme, neboť náklady s tím spojené převyšují tuto částku.

Rovnou do e-mailu

Přihlaste se k odběru novinek a žádná výhodná nabídka vám už neuletí!