Cestujícím nabídnou pohodlné spojení, v čistotě a velkým rozsahem služeb za atraktivní ceny v kombinaci vlak a autobus ne jednu jízdenku – v rámci skupiny Student Agency.
Cestující budou moci využít jednotných tarifních pravidel. Spoje budou mít vzájemnou garanci čekání na přípoj. Výrazně se tím rozšiřuje nabídka kvalitního spojení Zlína s Prahou. Spojení startuje 3 x denně v obou směrech, od listopadu pak bude k dispozici 6 spojů v každém směru – tedy spojení takřka každé dvě hodiny.
Cestující mají v rámci ceny jízdenky samozřejmě jako součást plný rozsah palubních služeb – wifi, nápoje a denní tisk zdarma a navíc si na palubě vlaku mohou nově užít skvělé nabídky luxusního palubního občerstvení za nízkonákladové ceny. Cestovat ve vlaku budou v pohodlném klimatizovaném interiéru na širokých kožených sedačkách odpovídající konfigurací první nebo byznys třídě.
První ranní autobusový spoj ze Zlína do Olomouce vyjíždí v 5.20 (jede ve všední dny). Zastaví ve Zlíně Malenovicích a v Otrokovicích a do Olomouce přímo před hlavní vlakové nádraží přijede v 6.32 hodin. Zde mají cestující v 6.47 přípoj na vlak IC RegioJet, který je v 9.31 hodin doveze na pražské hlavní nádraží. Podobně pak budou odjíždět a navazovat spoje ze Zlína v 6.30 (jede o víkendech), ve 12.30 a v 16.30 hodin.
Zpět z Prahy pak je možné využít spojů IC RegioJet s odjezdem z hlavního nádraží v 7.27, 11.27 a v 17.27 hodin. Od všech je pak opět v Olomouci hl. n. přípoj na návazný autobus do Otrokovic a Zlína. V tomto směru pak jízdní doba do Zlína bude trvat bezkonkurenčních 3 hodiny 48 minut.
Nové spojení Zlína s Prahou výhodné cenové nabídky – cestujícím se uzná i sleva In-Karta / RailPlus Českých drah.
Za kolik cestuji na trase Zlín / Otrokovice – Praha?
Situace 1 – Mám kreditovou jízdenku a chci cestovat nejvýhodněji za 230 Kč
-
Provedl jsem registraci kreditové jízdenky on-line a nabil částku na kreditovou jízdenku pro nákup jízdenek Student Agency a RegioJet (on-line, převodem na účet nebo na pobočce)
-
Využiji akčního jízdného – rezervuji si včas on-line nebo SMS spoj, kterým chci jet
-
Platím 230 Kč za jednosměrné jízdné s kompletním servisem a rezervací
Situace 2 – Koupil jsem si tzv. otevřenou jízdenku nebo nemám problém nakupovat na internetu na www.regiojet.cz . – cestuji za 260 Kč
-
Na pobočce jsem si zakoupil otevřenou jízdenku nebo více (bez konkrétního data a spoje)
-
Nebo nemám problém nakupovat na internetu a jdu na www.regiojet.cz
-
Vyberu si spoj, kterým chci cestovat a rezervuji si jej buď on-line nebo prostřednictvím SMS
-
Počet míst na otevřenou jízdenku není nijak omezen
-
Platím 260 Kč za jednosměrné jízdné s kompletním servisem a rezervací
Situace 3 – Doposud jsem jezdil s dopravcem České dráhy, jsem držitelem In-karty/RailPlus – cestuji za 260 Kč
-
Jdu na pobočku Student Agency nebo RegioJet a kupuji si jízdenku na spoj, kterým chci cestovat
-
Předložím In-kartu s logem RailPlus a získávám 25% slevu z obyčejného jízdného
-
Platím 260 Kč za jednosměrné jízdné s kompletním servisem
Skupina 4 – Nemám žádný průkaz ani kreditovou či otevřenou jízdenku. Tentokrát jdu na pobočku a platím obyčejné jízdné bez slevy
-
Jdu na pobočku Student Agency nebo RegioJet a kupuji si jízdenku na spoj, kterým chci cestovat
-
Platím 350 Kč za jednosměrné jízdné s kompletním servisem a rezervací
Jízdní řád Olomouc - Otrokovice - Zlín platný od 1.10.11 do 10.12.11
Od listopadu |
Od listopadu |
Od listopadu |
||||
8:09 |
10:09 |
14:09 |
16:09 |
18:09 |
20:09 |
|
( 8:55 |
( 10:55 |
( 14:55 |
( 16:55 |
( 18:55 |
( 20:55 |
|
( 9:05 |
( 11:05 |
( 15:05 |
( 17:05 |
( 19:05 |
( 21:05 |
|
9:15 |
11:15 |
15:15 |
17:15 |
19:15 |
21:15 |
Všední dny |
SO, NE |
||||||
Od listopadu |
Od listopadu |
Od listopadu |
|||||
5:20 |
6:30 |
8:30 |
10:30 |
12:30 |
16:30 |
18:30 |
|
) 5:30 |
) 6:40 |
) 8:40 |
) 10:40 |
) 12:40 |
) 16:40 |
) 18:40 |
|
) 5:40 |
) 6:50 |
) 8:50 |
) 10:50 |
) 12:50 |
) 16:50 |
) 18:50 |
|
6:32 |
7:42 |
9:43 |
11:42 |
13:42 |
17:43 |
19:42 |
Provoz linky Praha – Uherské Hradiště – Košice zůstává beze změn. V úseku Zlín – Brno bohužel nebude zatím Student Agency express autobusovou linku provozovat. Poptávka po přepravě na této trase není bohužel tak silná, aby linka byla ekonomicky rentabilní. Student Agency provozuje všechny autobusy a vlaky jako nedotované a vzhledem k tomu musí při jejich provozu zohledňovat i ekonomickou stránku provozu. Vážíme si zájmu a reakcí zákazníků a budeme se v dalším období věnovat tomu, zda se pro úsek Zlín – Brno nenajde nějaké řešení.